In cele ce urmeaza vorbesc despre zicala "Afara-i vopsit gardu' inauntru leopardu'" sau cand reclama o ia inaintea produsului/serviciului vandut .
Am facut o comanda de 2 calculatoare pe internet de la o firma cu pretentii si cu reclama orbitoare.
www.ePRAV.ro (PRAV de la pravalie, bine inteles ca-i ascund numele site-ului/firmei, nu de alta dar daca veti cauta sinonime la pravalie gasiti site-ul cu pricina)
Dau comanda , mi se confirma cu factura proforma ca cele 2 produse exista; le primesc acasa, cand ma uit in loc de 250 GB HDD vad 160 GB; au inceput discutiile cu persoane de pe acolo, ca produsul era pe site dar nu pe stoc ca avem disclaimer... dar eu primisem o factura proforma de la cineva care imi confirmase existenta produsului.
In sfarsit, le duc eu inapoi la pravalie, cand alaturi de mine cineva : ce-ai patit domne'?- Pai, uite am in cutie alt telefon decat trebuia!
Nu ma asteptam la altceva...
 Mai departe (ca nu s-a terminat totul):
Am zis sa recuperez o parte din bani cash, patzit fiind, restul (mult mai putzini) urmand sa-i iau prin banca peste 2 zile.
Dupa o saptamana si ceva primesc un telefon, va rog sa-mi dictati contul corect, pentru ca din cauza asta nu v-am virat banii !
Fac lucrul asta convins ca , na!, oi fi gresit si eu. Mai tarziu, ia sa ma uit daca mai inainte ePRAV.ro avusese codul corect.
Spre stupoarea mea i-l dadusem asa cum trebuia, numai ca uitasera sa faca operatia bancara
si, ca sa scape usor a aruncat pisica moarta in cotetzul meu.

ePRAV.ro fusese recunoscuta de HP Europe ...

Asa ca fratilor, nu sariti gardul ca va mananca leopardu' !