Responsabilitati:
- Modelelaza partea aplicativa, in functie de specificul de business
- Mentine legatura cu serviciile HelpDesk, integrare si exploatare, in vederea identificarii si solutionarii de probleme
- Se implica in ameliorarea si optimizarea continua a sistemului informatic
- Ofera suport in stabilirea estimarilor de efort si a planului de activitate
Cerinte post : - Studii tehnice superioare
- Cunostinte aprofundate de tehnologii Microsoft
- Stapanirea unuia / unora dintre limbajele : C / C++ / C#, VB, VB NET (In medii MS Visual xxx) cu tehnologiile Ado. Net, WebServices, .Net Remoting
- Cunostinte de Java (Client Server &Web), cu tehnologiile : Swing, SWT, AWT, EJB, Struts, Spring, Tiles, Hibernate, WebServices, Servlets (in medii Eclipse, WSAD, RAD)
- Cunostinte Web : ASP, ASP.NET, JavaScript, JSP, CSS, XLM, XLS ;
- Experienta solida in SQL, preferabil intr-un SGBD Informix sau Oracle
- Platforma de dezvoltare MS Windows/Unix/Linux/AIX
- Cunostinte de limba engleza / franceza,
- Bune abilitati de analiza si sinteza,
- Eficienta interpersonala,
- Autonomie, iniţiativa si abilitati decizionale,
- Adaptabilitate si rezistenta la stres