Welcome to Sign in | Help
in Search

Full Recovery Model intrebare

Last post 06-18-2007, 11:16 AM by marcel soare. 4 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  06-15-2007, 9:51 AM 2112

    Full Recovery Model intrebare

    Buna ziua,

    Daniel din Bucuresti, primul post pe forum, bine vam gasit!

     Sunt DBA incepator la o firma cu profil comert, server SQL2000, baza de date de productie are 8giga in doar 6luni. 100+ useri concurenti.


    Am un plan de backup: de 2ori pe zi la ora 2AM si 2PM full db backup, si din ora in ora transaction log backup. In mod normal fisierul .BAK (full db backup) are 8GB, si tranlogul are in timpul zilei 300MB, noaptea nu se lucreaza, are doar 4MB sa zicem.

    Intrebarile sunt:

    1. Din cand in cand, fisierul .BAK rezultat la full db backup este foarte mare, dublu decat in mod normal, adica vreo 16GB, si fisierul .TRN (tran log-ul) de la aceiasi ora cu .BAK-ul cel mare) e la fel foarte mare, de gen 8GB.  De ce se intampla acest lucru?

    2. Vreau sa schimb modelul de recovery din full in simple, si sa schimb  modul de backup, in un full db backup la 2AM si differential backup din ora in ora. Credeti ca e OK asa? Eu urmaresc un plus de performanta pe server, care in timpul zilei, in orele de varf cand operatorii introduc facturile de vanzare/achizitie, se misca mai greu.

     

    Multumesc,

    spor la treaba si have fun!

     
     

  •  06-15-2007, 11:15 AM 2113 in reply to 2112

    Re: Full Recovery Model intrebare

    1. Pentru cauzele cresterii log-ului:

    http://support.microsoft.com/kb/317375/