Welcome to Sign in | Help
in Search

Reporting Services - cum pot pune numarul paginii in body-ul unui raport

Last post 02-08-2009, 10:00 PM by ggciubuc. 8 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  01-19-2009, 10:42 PM 6558

Reporting Services - cum pot pune numarul paginii in body-ul unui raport

Salutari,

Sunt incepator in ale SSRS si de cateva zile ma chinuie o problema: Vreau sa fac un raport in care pe ultima pagina sa apara ,la mijlocul paginii( adica nu in header sau footer ) numarul total de pagini al documentului. Ma poate lamuri si pe mine cineva cum as putea face acest lucru?

Ciprian.

•  01-20-2009, 8:36 AM 6559 in reply to 6558

Re: Reporting Services - cum pot pune numarul paginii in body-ul unui raport

fa o banda de summery si in ea pune variabila reporting services care indica nr paginii curente
    Secolul XXI ori va fi religios ori nu va fi deloc
  •  01-22-2009, 4:34 PM 6598 in reply to 6559

Nu am reusit sa fac cum ai spus, deoarece primesc "vesnica" eroare care spune ca variabilele globale nu pot fi folosite decat in Pager header / footer. Am incercat si crearea unei metode si apoi apelarea intr-un textbox , dar intotdeauna obtin 1 ca numar total de pagini.
    Public Function GetTotalPages() as string
        dim str
    as String
        str
    = me.Report.Globals!TotalPages.ToString()

Return str
    End Function

=Code.GetTotalPages()
    Daca stie careva rezolvare la problema mea, il rog sa posteze aici.
  •  01-27-2009, 7:17 PM 6636 in reply to 6598

defineste o variabila de raport o initalizezi in evenimentul ala de init.

iar in evenimentul de initalizare a paginii o incrementezi apoi o afisezi in summary

Secolul XXI ori va fi religios ori nu va fi deloc
  •  01-29-2009, 3:23 PM 6645 in reply to 6558

Iata cum se face in Reporting 2008 (incercati ideea si in 2005):

se pune un textbox in PageFooter si acolo creati un placeholder (click dreapta in textbox) , apoi in expression puneti: